Print Logo
Používáte starší prohlížeč, který nejsme schopni plně podporovat. Vaše zkušenosti s našimi stránkami mohou být méně než optimální vzhledem k našemu zaměření na výkon, bezpečnost a spolehlivost. Zvažte upgrade vašeho prohlížeče, pokud máte problémy s použitím našeho webu. Dozvědět se více

Otázky a odpovědi

Mohu zrušit svou objednávku?

Poté, co náš systém vytvoří číslo objednávky, jsou všechny ceny stanovené a závazné. To platí jak v případě nákupu od nás, tak v případě prodeje. Nedokončení objednávky povede k jejímu zrušení a případně vzniklé ztráty budou posuzovány podle našich obchodních podmínek. Dokud nebudou všechny takové tržní poplatky uhrazeny v plné výši, nebudete moci vytvořit další objednávku.


Má špína, škrábance nebo promáčknutí vliv na hodnotu mých drahých kovů? Mám je vyčistit?

Nikdy kovy nečistěte, pokud si nejste jisti jejich hodnotou. Ztráta lesku je přirozenou reakcí drahého kovu na kyslík a síru. Vady, jako jsou zákal, škrábance, promáčknutí a mléčné skvrny jsou často způsobeny během mincovního procesu nebo během distribuce, a běžně se vyskytují i u stříbrných a zlatých mincí, cihel a slitků, které dosud nebyli v oběhu. Jakýkoliv seriózní prodejce bude vědět, že tyto kazy nemají vliv na hodnotu drahých kovů, která je založena na hmotnosti a čistotě kovu.


Co mám dělat, když je má zásilka poškozena?

Pro pokyny a podrobnosti se podívejte do sekce týkající se poškozené zásilky v našich podmínkách prodeje. Jakmile je poškozená zásilka vrácena k nám, znovu odešleme vaši objednávku. Kdykoliv je to možné, posílá se zásilka znovu pomocí jiného dopravce, aby se zabránilo možnému opakování tohoto problému.


Co je sleva při hotovém placení?

Sleva na hotovost se bude vztahovat na všechny ostatní způsoby platby, než je kreditní karta či PayPal. Tato sleva je již zapracována do cen výrobků, jak je uvedeno na webové stránce, takže pokud zaplatíte kreditní kartou nebo PayPalem, najdete procentuální cenový rozdíl připočtený k celkové objednávce.


Kdy mohu očekávat, že bude má objednávka odeslána?

Vaše objednávka bude odeslána po připsání vaší platby na náš účet, v závislosti na druhu platebního styku a lhůtě převodu peněz, jakož i na jakýchkoli výjimkách, pokud jste nějaké uvedli při vytvoření objednávky. Prosíme, zkontrolujte související informace v zaslaném potvrzovacím emailu. Upozorňujeme, že má-li vámi zvolený druh platby dlouhou převodní lhůtu, bude zásilka odeslána až po připsání částky na náš účet. Přehled převodních lhůt můžete najít v sekci "možnost platby". Pokud máte nějakou předchozí objednávku ve stavu "nevyřízená", bude odeslání pozdrženo až do doby uhrazení všech vašich objednávek, podle platných podmínek prodeje. Větší objednávky budou z důvodu bezpečnosti, pojištění a hmotnosti rozděleny. V takovém případě vám zašleme pro každou jednotlivou zásilku její číslo ke sledování. Nejste si jisti, zda budete v době doručování na doručovací adrese k zastižení? Kontaktujte nás a domluvte si termín, který vám vyhovuje.


Proč nepřijímáte mou kreditní kartu?

Z bezpečnostních důvodů náš systém podporuje pouze kreditní karty, které byly zřízeny pomocí Verified by Visa a MasterCard SecureCode. Máte-li problémy, doporučujeme jako způsob platby kreditní kartou vyzkoušet PayPal.


Máte své zásilky pojištěné?

Každý odeslaný balíček je pojištěn, sledován a vyžaduje podpis při dodání. Balíčky jsou diskrétní a na zásilce není žádný znak nebo štítek o obsahu. Jako zpáteční adresu používáme pseudonymy pro zajištění ještě větší bezpečnosti při přepravě tak, aby nedošlo k identifikaci povahy zboží v balíčku.


Zaplatil jsem za svou objednávku. Proč můj účet stále čeká?

Pro platby, které jsou zpracovávány prostřednictvím banky a našeho systému vyčkejte prosím 24-48 hodin. Jakmile bude vaše platba připsána na váš účet, obdržíte potvrzovací email. Pokud na vašem účtě nenastal pohyb do 2 pracovních dnů, nebo jste neobdrželi potvrzení platby emailem, prosím kontaktujte nás.


Proč musím čekat na smazání mé platby?

Vzhledem k vysokému výskytu podvodů v našem oboru požadujeme delší lhůtu, během které může banka potvrdit legitimnost finančních prostředků. Ověřování platby začíná dnem obdržení prostředků a tento časový rámec se může lišit v závislosti na způsobu platby a zemi, ze které byla platba odeslána. Navštivte prosím naše "platební podmínky", kde naleznete další informace o odbavování plateb.